Tomt!!!!!

Jo studiedagen var inte så tokig bara jobbigt att sitta still är ju van vid att röra på sig.

Lilleman är så mysig saknar honom jätte mycket hade det inte varit denna snö hade jag cyklat ut till dom lite oftare.

Under studiedag fick jag ett så tråkigt besked min faster har lämnat oss. Usch vad jag tycker livet är orättvist, hon hade ju ingen ålder 51år. Det känns tomt i själen. sänker tillbaka då vi var mycket tillsammans under barndomen hade mycket roligt tillsammans. Men värst är det för familjen som hon lämnat barn och barnbarn.
Min faster fick besked om att hon hade cancer i lever i slutet av oktober så det gick väldigt fort.

Har även en kollega som hennes make också är jätte sjuk vet inte vad som händer under den närmsta tiden.

Sen har vi vår kära vän som fick besked om att hon hade cancer i bukspottsköteln, hon går fortfarande och väntar på att hon ska få cellgifter varför ska detta ta så lång tid?????
 




Tur man har sitt lilla barnbarn så man får lite annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch kära vän, så sorgligt med din faster. 51 är ingen ålder.

Konstigt att behandling inte satts in än, det borde man väl göra så fort som möjligt när det gäller Canser.

tänker på dig och hoppas snön försvinner fort så du kan cykla till ditt barnbarn ofta ofta. :)

Varma kramar.

2011-01-12 @ 20:49:18
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja den sjukdomen är grym min systerdotter har cancer i sina lungor och har fått den tuffaste cellgifts behandlingen men den har inte hjälpt henne. Nu går hon på strålbehandling. Hon är 17 år...

2011-01-13 @ 09:19:38
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0