Botten!!!

Vad är det egenligen som händer allt går bara ner till botten, vad är mening med livet????
Har nu fått så många vänner och släkt som har haft och har denna sjukdom cancer finns det inget botmedel????

Själv går jag i oron och vet inte vad som är fel med min kropp, magen krånglar ovanligt mycket kan vara mycket med alla tankar. Men allt känns så olustig visst ville jag gå ner i vikt men inte utan att jobba för det.

Ja detta år 2011 har inte börjat bra för oss så hur ska det sluta????

Idag är det begravning för min faster, jag ska inte gå på den känner att jag inte orkar så mina tankar får finnas där kl 11:00.

Det här var inget roligt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig.

Tur man har lille Ludvig som ger en hopp och glädje!



Här tränar Ludvig att hålla uppe sitt huvud " nackträning"

Kommentarer
Postat av: Camilla

Livet är ju som en berg och dal bana.

I bland går det upp och i bland går det ner.

Jag brukar tänka när jag är där nere....nu kan det bara gå uppåt.

Och se...det gör det alltid :)

Kram på dig!

2011-01-28 @ 08:55:56
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

usch va jobbigt innan du få¨r svar vad som är fel,hoppas verkligen det inte är nåt allvarligt,

ååå förstår att han ger dej glädje goa fina Ludvig,kram

2011-01-28 @ 19:33:23
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de är kul att göra om men de räcker ju med att göra en sak i taget.



Men du hur är de egentligen? ja blir orolig för dig. Bröstsmärta en dag och vidare att du verkar gå ner i vikt? Kan ju ha med magen att göra men ändå. Klart man blir orolig. Att året inte börjat bra behöber inte betyda att året fortsätter så. Jag vet va svårt de är att vända tankarna till de bra men jag hoppas de ger med sig snart å att ni kan se en ljusning för man orkar inte med hur mycket som helst.

2011-01-30 @ 19:00:51
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0