Trött!!!!

Har tröttnat på min läkare han skulle ringa mig i Torsdags inte hörde han av sig och jag har ännu inte hört något. Så hör han inte av sig under dag så byter jag läkare har blivet trött på att ringa och tjata på sköterskerna.

Min make fyllde år den 17/2 den dagen kom hans chefer så det blev att slänga ihop en smörgåstårta och åka och köpa en vanlig tårta. Barnen kom också hem en stund, det fanns både glädje och sorg hos oss då Johan mamma gick bort den dagen det kändes väldigt tungt att en sån ung människa ska behöva lämna oss 49år var hon skulle bli 50 den 24/2.

Vi hade fest för Mikael på lördagen då vi samlade ihop släkten och firade honom då. Han fick mycket bra saker sa han själv så han var jätte nöjd med sin 50-års dag.
Han fick: Formel körning av barnen och mig, fick också en hel låda med skorper av stora dotter och sen hade hennes man gjort mrända madlar, andra dottern och hennes kille hade köpt 12 flaskor av sprutgrädde, sen fick han presentkort på stadium och mat på scandic utav mina föräldrar och syskon, hans mamma och sin man fick han ett fotoalbum fårn barndomen tills nutiden och tusen kronor, vår kära bekant fick han också pengar av, cheferna fick han jätte fina tulpaner och 500 på cervera, min äldre bror kom på söndagen istället och då fick Mikael en jätte fin orkideé. Han fick även blommor från dom andra också.

Här följer några bilder:



Tulpaner från cheferna



Från Sandra och Anders



En låda av hemgjorda skorpor av Annica



Här är hans presenter.



Något som maken älskar sprutgrädde 12st



Brända mandlar.



Hans mamma tyckte han skulle ha guldhatt på sig en sån här dag men....




Han beställde tårtbuffè till fika.



Från Mikaels mamma



Från Annica, Johan och Ludvig.



Från mina föräldrar och syskon.



Dom här var från Evy.



Istället för en blomma från min lillebror och hans fam.



Den här kom min är från min storebror och hans fam.

Ja det var lite om Mikaels fest. Nu ska jag ringa sjukhuset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0