Skadat mig!

Ja inte har jag gjort något allvarligt men skulle igår till affären för att inhandla mat, ddet var mycket halt ute. Som tur var hade jag min vagn att hålla i med halkade till så att lillfingret hamnade lite konstigt men jag ramlade inte omkull. Har haft värk i natt i fingret men kan röra det, men det hoppar till i ena leden när jag rör fingret ska kolla men min ena förälder som är läkare vad han säger om fingret.

Igår efter jobbet skulle jag ner till stan en sväng fick sällskap på stan det var trevligt Annica och Ludvig. Jag byte mina träningsbyxor som jag fick när jag fyllde mina jumprar fanns inte kvar att byta så dom behöll jag.

Idag blir det en sväng ner till sagostunden som börjar barnen har längtat efter det. Så det blir att ge sig av tidigt för det lär vara halt i dag också och man har ju 6 barn som ska gå.

Det blev ett kort inlägg men snart ringer det på dörrklockan och då ska jag inte sitta här.


Kommentarer
Postat av: tess

Du är duktig som tränar fast att du faktiskt inte mår så bra. Ja beundrar dig. Ja orkar inget å nu är ja rädd för magsjuka som går på jobbet. Ska ju till Växjö nästa vecka för skola. Ja ligger väl å spyr då.



Ja han kom iväg å de va värre när jag skulle få han undersökt dagen efter. Huga. Han har haft de tufft ett tag August.

2011-02-03 @ 17:23:55
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0