Jobbigt!!!

Var på sjukhuset igår, först drick laxabon på förmiddagen det gick men inte är det gott. Var hungrig hela tiden är ju van vid att gå upp tidigt och äta min frukost men det blev ingen igår, fick ingen mat förän jag kom hem och det var vid 17. Vad fick jag för besked ja inget vettigt svar utav läkarn, han tog bort 3 st knölar från tarmen det skulle upp till sjukhuset för analys och hur lång tid det tar vet jag inte. Sen skulle den här läkarn prata med min läkare hur dom skulle göra, har ju även problem med att jag kräks upp min frukost och det är inte bra tycket läkarn. Men han sa att min tarm kunde vara uttjänat så det blir ev operation om dom inte kan hitta på något annat, den här läkarn har hoppas på att det skulle komma någon dundermedicin som skulle rädda många tarmarn på grund av denna sjukdom. Men som sagt var man får bara vänta och se hur det går kommer att berätta så fort jag får besked från läkarn.

Idag efter jobbet fick jag skjuts ner till stan av Mikael skönt då slapp jag ta bussen, skulle ju ner på träning och det var jätte skönt träffade en arbetskamrat så det blev längre än vad jag tänkt mig, sprang 6km. Jag tog mig faktiskt in i bastun och det har jag inte gjort sen skolan. Efteråt blev det en sväng på stan skulle ju handla till ett dagbarn och till min man, dagbarnet hittade jag till men gubben var det svårare till han får följa med på Torsdag och välja.

Imorgon jobbar jag hemma det ska bli skönt men det blir ju bara en dag sen är jag ledig i 4 dagar har tagit semester och sen är jag schema ledig på fredag. På torsdag så ska maken och jag ut och äta det ska bli trevligt, vi går ju inte ut så ofta och äter.

Nej nu är det dax att dra fram min kära damsugare så den får ta bort lite skit i hörnen.



Igår blev mitt lilla barnbarn 3 mån, vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Susann

usch det är jobbigt att behöva vänta på svar.

Hoppas att det löser sig snabbt.

Kram

2011-02-16 @ 09:43:01
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Postat av: tess

Ja bara du hör av dig om jag ska göra något kort framöver. de gör ja så gärna.



Jobbigt att vänta och jobbigt när man inte vet vad man ska göra... de e tufft. Men jag hoppas de kommer hitta något som i alla fall lindrar.



2011-02-16 @ 17:58:49
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: maria

vilken gullig bild på ditt barnbarn :)

vad jobbigt du har med din mage och tarm..hoppas du får iordning på allt...

skönt med ledighet :)



Ha en fin kväll <3

Kramar Maria

2011-02-16 @ 18:10:33
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Camilla

Ojojoj...Gud vad jobbigt du verkar att ha det.

Och denna väntan på svar...den är inte rolig.

Jag ska hålla tummarna att du blir blir bättre snart.

Gud så sött litet barn. Tre månader?

Tänk vad tiden går fort!

Kram på dig!

2011-02-17 @ 10:06:45
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0