Barnvakt!!!

I Söndags ringde dottern och frågade om vi kunde vara barnvakt till Luvig, dom ville så gärna gå på bio. Vi skulle till Kisa för att fira min far men vi tog med oss lilleman till Kisa, det var ju lyckat så fick min syrra och brosan se honom  också. Han var så snäll i både bilen och hos min mor och far han har ju aldrig varit där. Annica och Johan kom och hämtade honom på kvällen då hade dom med sig semlor det var jätte gott. När dom åkte saknade man lilleman jätte mycket allt blir så tyst och lustigt.

Har fått en jobbig hosta hoppas verkligen att den ger sig snart. Magen är det bara skit med, fick ju sluta med 2 mediciner för att se om det är dom som orsakar blåmärken och magsmärtor, men inte har det blivet bättre. Har nästan varje dag så ont i magen så jag knappt vet vad jag ska ta vägen. Ska upp till sjukhuset och göra en sigmo den 14/2 får se hur det ser ut i tarmen då. Läkarn vill också gå ner i magsäcken och se hur det ser ut, men det vet jag inte när det blir av. Dom vill helst inte gå ner till magsäcken om jag är hes för det kan skada stämbandet. Kommer att berätta hur det går för mig.

Idag är jag ledig det är skönt har inte varit ledig någon vardag på 3 veckor så det känns skönt att få vara det. Så i dag blir det gymmet och sen blir det bara ta det lungt resten av dagen. På Fredag är jag ledig också och Måndag nästa vecka så där har jag mina lediga dagar, men vill ha dom lite mer utsprida.

Har haft så mycket tråkigt runt om kring släkt och vänner har cancer utav olika slag, hade ju en faster som var 51år när hon gick bort har nu varit begravning. Så nu finns bara minnen kvar.
Undrar när allt elände ska sluta? man orkar inte hur länge som helst.

Snart blir det också fest min make fyller 50år i februari. Har inte riktigt bestämt ännu vad vi ska ha men ev blir det plockmat och sen vill min man ha tårtbuffé han älskar ju tårtor, men vi får se vad det blir.






Kommentarer
Postat av: annica

Haha, ja tårtbuffé skulle ju passa pappa :)

Kram

2011-02-01 @ 08:27:20
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack, goa du, det samma till dig.

Så väldigt tråkigt att läsa att din mage är så dålig. Har du slutat med Remicade?

Hoppas det blir bättre snart och att läkarna kan hjälpa dig på något sätt.

Tänker på dig.

Kram

2011-02-01 @ 09:57:46
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Usch vad skit ni har det nu, snart måste det vända!!!

Jo det är kul att hitta gamla ting i huset. Tapeterna ska vi arkivera på nåt sätt så att de finns kvar.

2011-02-01 @ 12:03:13
URL: http://rotthus.blogg.se/
Postat av: maria

Hoppas du mår bättre snart och att det blir lugnare med sjukdomar runt dig...



Ha en skön kväll !

Kram

2011-02-01 @ 18:18:11
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Camilla

Hmm...ska du på sjukhuset på självaste alla hjärtans dag. Då hoppas jag att dom är extra vänliga mot dig :)

Hoppas att allt går bra.

Ojojoj....det nalkas fest,hör jag :)

Kram på dig!

2011-02-01 @ 18:41:24
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

va mysigt att ha hand om barnbarnet en stund,

stackars dej som inte mår bra hoppas allt går bra hos läkaren krya på dej!jobbigt att din vän dog i cancer usch för den skitsjukdomen,

kram

2011-02-01 @ 22:14:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: annica

Ja det är skönt att han har det.

Jag kanske kan komma förbi imorrn eller på fredag? Imorrn jobbar du hemma va? Å på fredag var du ledig? Eller du kanske ska göra något då?

Kramar

2011-02-02 @ 09:03:24
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0