Oj då!!!

Oj var det var länge sen jag blogga, men har haft maken hemma så har inte blivet lika mycket dator under dom här dagarna.

Vad har då hänt hemma hos mig? Julafton så kom min mor och far in på förmiddagen, Mikael jobbade men kom hem strax efter 14 då blev det mat. Mamma och pappa var kvar hos under eftermiddagen åkte sen hem på kvällen hade en jätte trevlig dag tillsammans.

Juldagen jobbade Mikael igen inte kul tycket jag. Men annadagen var han ledig och det var skönt, då tog vi och åkte ner till Falköping till Mikaels mor var där över dagen. Vi firade i egentligen 30år den 26/12  täkt så länge vi varit tillsammans och då tillbringar vi den dagen i bilen ha ha.

Igår var vi på gymmet har inte blivet så mycket under jul eftersomdet varit stängt men får ta igen det när dom har öppet. Så igår fick det bli en 1 timme på springbandet och jag kom 9,6km hade tänkt mig 1mil men orkade inte hålla farten men ska försöka att springa långt på fredag också. Är så skönt att hålla igång skulle bli tokig om jag inte kunde komma till gymmet.

Men nu har Mikael börjat jobba igen men han var iallafall ledig i 3 dagar. I dag kommer Ludvig och Johan hit, Annica sover. Johan sak åka ner till volvo med bilen var väl först tänkt att Johans pappa skulle fixat bilen men blev ändring på det. Så nu blir det volvo som får ta hand om den det är något med handbromsen som har gått sönder.

Idag kommer Sandra och Anders hem ifrån New York, skönt att få hem dom igen har faktiskt saknat dom. Hoppas dom har en massa bilder att dela med sig av.

Imorgon  är det dax för mig att få min egna tid, jag ska till frissan underbart var ett tag sen jag var där. Min utväxt har blivet mycket, så tänkte se lite bättre ut när jag snart fyller. Har ännu inte spikat på vad jag ska bjuda på, någon som har förslag så tar gärna emot blir ca 30st.

Nu ska vi fira lite jul på nyåret med Sandra, Anders, Annica, Johan och Ludvig, Sandra ville ha lite jansson så det får jag väl fixa annars blir det annat. Vi är ju ganska trötta på julmaten efter att man fått äta den några dagar.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan tänka mig att du har längtat efter dom.Kan tänka mig att dom har miljoners bilder att visa.

God fortsättning!

2011-12-30 @ 15:06:41
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Madde

lååånga skööna blogginlägg!

2012-01-04 @ 18:28:55
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0