Bilder!!!

Nu har jag tagit några bilder, men allt är inte färdigt ännu så ni kommer att få se starten. Kommer jag att lägga ut fler bilder när allt är klart, men det kommr nog att ta ett tag till.

Härligt idag är jag ledig och det känns rikitigt skönt börjar inte jobba förän på Tisdag och då jobbar jag bara 3½timme.  Men idag blir det nog inte så mycket av min ledighet eftersom vi har snickare och hoppas även på plåtslagarn ska komma. Det kommer även killar som ska sätta upp en luftvärmepump idag, så man har ju fullt med hantverkare så får nog ta det lite lugnt imorgon och njuta istället.

På Söndag kommer mitt underbara barnbarn hit han ska sova över. På Måndag ska jag ner till jobbet och ta gruppkort då får Ludvig följa med och träffa alla andra barn då finns där 23barn att busa med.




Så här såg det ut från grunden.



Så här ser det ut just nu men väntar på att målarn ska komma och måla det andra vitt.

Lägger ut fler bilder när det blir färdigt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken skillnad!

Kanonfint blir det.

Ha nu en toppenfredag!

Kram!

2011-12-02 @ 07:13:14
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Terese

Vilken skillnad och så blir det ljusare i era rum.

2011-12-02 @ 15:48:39
Postat av: maria

vad spännande med renovering :)



ha en skön helg !

Kram

2011-12-02 @ 23:08:05
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0