2 veckor!!!!

Ja nu har jag 2 veckor att jobba hemma sen har jag 2 veckor semester det ska bli skönt.

Jag har trivs bra på dagiset haft bra arbetskamrater och det gör mycket. Men nu ska jag ha barn hemma det var ett tag sen. Får 2 av mina egna sen har jag 5 andras barn så 7 barn, men det kommer jag att ha till hösten. Ska även ha 2 st barn som kommer på inskoling men har inte hört något från dom, har försökt ringa men inget svar.

Igår så var jag och Mikael och möte Annica och Ludvig det blev en långpromenad i det härliga morgon väderet. Men lilleman sov inte mycket hade vaknat 5:15 och sov sen bara 20min sen var har hur pigg som helst. På eftermiddagen var Ludvig helt slut då sova han drygt ett par timmar.

Får se vad som händer under dagen ska iallafall steka pannkakor till alla barnen det blir nog varmt.





Nu är jag snart framme då kan jag ta din kamera. Mormors lilla bussgull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0