Sjukhuset!!!

Idag är det dax för mitt besök på sjukhuset och få träffa den nya läkarn. Har haft den här läkarn förut men var ett tag sen, men idag hoppas jag att det kommer att leda till några beslut och inte fler tester tack.
Jag har faktiskt blivet mycket sämre i magen orkar knappt med jobbet och det är inte likt mig, jag vill så gärna kämpa men orkar inte mycket längre.

Påsken har varit jätte bra fått träffat mina barn och deras respektive + barnbarn. Annica och Ludvig var med oss en tur till Tibro och Falköping tog och åkte i väg påskafton. Det var en bra dag förutom att magen inte var den bästa.

På långfredagen efterträning så kom Anders och hjälpte oss att sätta upp det nya trädgårdmöblerna, Mikael ville inte jag skulle lyfta eftersom ryggen inte är så bra.
Tack snälla Anders för hjälpen.

Annica och Ludvig sov över hos oss på påskafton eftersom Johan ändå jobbade på påskdagen. Vi åkte och tränade på påskdagen det var skönt, Annica och Ludvig var då hemma. Framåt kvällen körde vi hem Annica och Ludvig det kunde ju vara bra om lillman kom isäng som han brukade göra eftersom påskafton blev sen.

Annandag påsk så fick vi hem Annica, Johan, Ludvig, Sandra och Anders vi åt lite påskmat eftersom varken Johan eller Sandra fått någon dom jobbade hela påsken. Tack vare Anders så har vi kunnat sitta ute i våra trädgårdsmöbler.






Finns ju även dom som sitter på bordet och leker.



Mormors lilla älskling.

Nej dax för mig att göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ursnygga utemöbler! Vad söt han är den lille. Hoppas läkarbesöket gått bra!!

2011-04-27 @ 08:40:04
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Tack<3<3

görs?

2011-04-27 @ 15:50:15
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: soffie

Det bästa man har placerar man ju på bordet å speciellt mormors finaste:)

Men usch att du ska ha så jobbigt med magen,hoppas nu läkaren är bra och du får ordning på den.

Jag minns inte om du berättat vad felet är men jag önskar att du slipper må dåligt,

kram

2011-04-27 @ 17:39:29
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Låter jättejobbigt. Jag hoppas de tar tag i ditt mående och din mage idag...



Ja ny elev är alltis skoj. Hon är duktig. Förvånad varje gång jag får dessa tjejer som bara kan. Men hon är från annat land så oroar mig över detta med språket lite.

2011-04-27 @ 18:13:15
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0