Luften gått ur!!!

Just det så känner jag mig för tillfället har ingen ork eller lust att ge mig av till jobbet.

Imorgon är det dax för undersökning av mina tarmkraper är lite nervös över det.

Igår var vi hos Annica och då tog vi oss en promenad och vad händer när man är som längst bort, jo jag känner att jag behöver toan fort men det släppte efter ett tag det var tydligen en kramp. Men är inte så roligt att känna så heller men bättre det än att det händer olyckor, ska iallfall ta med pappersnäsdukar härdan efter för man vet aldrig.

Fick ju träffa lilla Ludvig i går han är så himla mysig och jag fick se honom sitta själv duktig han blivet är ju inte 5 mån ännu.

Längtar så efter att ha semester och få komma iväg till Danmark mitt andra hem säger jag. Nej dax för mig att göra mig i ordning fast skulle heller var hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0