Glad Påsk!!!!

Önskar er alla mina goda vänner en riktigt glad påsk!!! Hoppas ni kan njuta av er ledighet det ska iallfall jag göra.

Ihelgen blir det en dag åka bort över dagen annars tänkte vi stanna hemma.

Idag är det inget fint väder här iallafall så är det mulet nu, men kan ju spricka upp under dagen och det hoppas jag.

Igår tog jag tag och putsade alla mina fönster det behövdes dom var så smutsiga att trasorna var svarta, man undrar vad folk eldar med.

Idag blir det gymmet och sen ska jag få mina nya trädgårdsmöbler så nu hoppas jag på sol.



Mitt älskade barnbarn älskar tvn.


Kommentarer
Postat av: Thalina

Glad Påsk på dig och vilket härligt barnbarn du har. Underbart väder hela påsken och vi gör små dagsturer. Kram Thalina

2011-04-25 @ 06:49:11
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0