Sol Sol härligt!!!!

Visst har  vi haft några fina dagar solen har lyst iallfall här i Linköping det har varit underbart äntligen få vara i lekparken men dagbarn.

Imåndag så var jag på sjukhuset och fick min Remicade men det har ännu i gjort bra ifrån sig har fortfarande ont i min magen och det är inte alls roligt jag brukar må mycket bättre efter 3-4 dagar, men denna gång vill det sig inte. Jag hoppas snart att det ger mig sig men sjukhuset skulle ringa till mig nästa vecka och kolla hur läget var och sen får jag väl se om läkarn vill träffa mig.

Idag så vara jag på vårdcentralen läkarn på mag/tarm kliniken ville jag skulle besöka min husläkare så jag fick kontroll över min astma har fått mina lungor röntgade dom ser jätte fina ut men min hosta vill inte ge sig, sen har jag lite jobbigt med andningen när jag spinger eller går lite fortare fcik lite kortison som han hoppade skull hjälpa annars skull jag åter komma. Jag har ju ätit mycket kortison förut för min mage och då har mina lungor varit på topp så nu tror både läkarn och jag att mina lungor har blivet bortskämda av kortison så han vill inte ge för stark dos utan försöka lågta dom få jobba lite också , men fick besked om att det var bra att röra på sig iallfall även om jag inte ofrkar detsamma för det mår min astma bäst av.

Snart kommer min kära make hem då ska vi ta en snabb promenad vi försöker gå det varje dag, sen blir det varma mackor till kvällsmat det var länge sen jag åt.

Imorgon blir det en sväng till gymmet det ska bli skönt har inte varit där sen i Tisdags. Har bara fått så himla ont i ryggen mina dagbarn börjar nog bli för tunga att lyfta så därför smärtor i ryggen har ju problem med ryggen så så mina småttingar får klättra upp på barnstolarna själva.

Nu ska jag fixa lite varma mackor så dom är klara att sätta in i ugnen när vi kommer hem från promenaden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0