Fredag yes yes!!!!

Äntligen har man kommit till fredag känns toppen märker att man inte är van vid att jobba 5 dagar i sträck.

Har väl inte hänt så mycket den här tiden man har ju mesta dels jobbat och sen sovit. Har börjat tidigt denna vecka. Trodde att jag kunde sova lite längre idag när jag inte börjar förän kl9, men det gick inte.

Igår så tog Mikael och jag fram våra boxhandskar och körde en omgång det var roligt, länge sen vi gick på kibox. Har bara lite ont i min tennisarmbåge efteråt den verkar aldrig bli bra det är snart 1 år sen jag fick den. Tog oss också en snabb promenad efteråt så det vart vårat träningspass igår.

Igår fick jag ringa akut till tandläkarn för min make hade så himla ont i sin ena tand. S å han fick ta ledigt från jobbet och då vill det inte säga att han har lite ont, för ta ledigt från jobbet det gör han inte i första taget. Det blev en rotfyllning i en porslinstand får se om han får byta ut en sen också. Inte är det billigt att besöka tandläkarn men är nödvändigt ibland.

Nu har man plockat ner alla äpplen från träden, rabarberna gjorde jag saft på som blev klar igår. På mina goda äpplen blir det mesta dels äppledricka, men ska göra några pajer så man har inför vintern.

Dagen blir det jobb och sen hem och fundera på vad man ska hitta på att äta till kvällen. Nu blir det att sätta på tvn en stund måste hinna ifatt med alla program.



Hoppas våran vän tittar fram idag med. Vi här i Linköping har haft toppen dagar med värme och sol.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, d får vi göra sen..Vet inte hur ni hade tänkt, men vi går väl dit..

Åhh va gott med rabersaft å äppledricka..Anders skulle nog kunna leva på äppledrickan tror ja, så som han älskar den..

Kramar

2010-09-10 @ 09:26:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

Johan hälsar att han gärna vill ha rabarbersaft:)

Kramis

2010-09-10 @ 16:16:27
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: melissa

fy vad cool sol :)

hehe !

2010-09-12 @ 14:13:01
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: Thalina

Här har det hänt grejer ser jag.Hoppas att maken är av med tandvärken så han kan äta av dina äppelpajer. Ha det gott kram Thalina

2010-09-12 @ 18:55:56
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0