Kallt och mörkt!!!

Usch denna kyla och mörker, det är så kallt och mörkt är det när man vaknar och när man slutar är det mörkt.

Som ni vet har jag en tarmsjukdom, trodde allt skulle vara bra nu när jag fått remicade. Men min läkare ringde mig här om veckan och sa så här kan du inte fortsätta det måste bli en op och det var ju inte vad jag tänkt mig, tycker jag mått så bra när jag fått min remicade. Vet inte om läkarn tycker att medicnin är lite dyr, men jag mår ju bra några veckor efter jag fått den. Ska nu ta och bestämma mig till den 30nov då vill han veta om jag går med på en op. Det är ju något att tänka på kommer jag att bli helt återställd eller ska mina problem forsätta????


Har gått med heshet i drygt 4 veckor vet inte varför det inte vill släppa, blir ofta hes när hösten kommer men det brukar vara en vecka och sen är det över. Så på fredag går jag tillbaka till läkarn och ser vad dom nu kan erbjuda orkar inte med att gå så här.

Nej nu måste jag fixa till mig för mina underbara dagbarn är snart här. Tyvärr blir det inga semesterbilder idag tar det en annan dag har inga bilder inlagda i datorn för tillfället. Men jag återkommer med fler bilder. Kram


Kommentarer
Postat av: tess

Jag har en arbetskamrat som tagit bort sin sjuka del av tarmen i sommar och hon mår helt klart bättre... så jag tror på att du kommer bli de om du väljer OP... men de är ett jobbigt och tungt beslut och hon hade de tufft innan hon tog de med.



Jo de knallar... de går upp å lite ner mest upp som tur e nu. Har varit sjukt dålig påa tt kolla bloggar och ha energi att fylla min egen men men... ja ska bli bättre.

2010-10-27 @ 08:47:05
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: annica

Ja, det finns att packa fortfarande...Men vi kör på och tillslut ska det väl vara nerpackat.. Imorrn ska vi försöka få så mkt som möjligt gjort är tanken..

Kramis

2010-10-27 @ 19:52:19
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0