Jobba!!!

Godmorgon!!!! Ja nu är man tillbaka igen dax att börja jobba igen det ska nog gå bra.

Tänkte jag skulle forsätta lägga ut lite bilder från vår resa som jag längtar tillbaka till, det är ju så kallt här vi hade minusgrader imorse.



Här hade vi lite bussfikat det var alltid uppskattat av alla.



Kanske var bussen min????



Här gick vi upp för ett berg inte långt från hotellet och fick se mycket fint.



Olika kaktusar växte över allt.



Här är standen där vi badade på.




Här staden Lloret bakom mig, där var jobbigt att gå spanska butiker var inga problem men dom andra usch.



Pool hade vi på hotellet men brr den var inte så varm 21 grader men tog ändå ett dopp i den. Havet var varmare.



Bubbelpoolen var jätte skön att bada i.



Lekpark fanns det också.




Om man ville spela golf kunde man göra det. Även tennisplan, fotbollsplan och bordtennis fanns även på hotellets område.

Nej nu hinner jag inte mer för idag får fortsätta någon annan dag men ni får ha det så bra tills dess. kram





Kommentarer
Postat av: Annica

Ni verkar haft det så bra, var härligt att se alla bilder igår:) Å värmen vore ju inte helt fel:)

Kramar

2010-10-11 @ 11:51:07
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ser ut som en bra semester, Måste varit tungt att komma hem till hösten i Sverige! Kram

2010-10-11 @ 20:14:51
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0