Hemma!!!!

Hej på er alla mina vänner!!!!  Nu har man kommit hem efter 2 veckor i Spanien. Vi har solat badat och tittat på mycket fint. Men inte kul att komma hem till regn och kyla längtar då tillbaks till värmen hade mellan 20-27 grader och vattnet jätte skönt.

Vi åket på en bussresa som startade från Skara men vi hoppade på i Falköping där jag har svärmor som bor så vi fick ställa bilen där. Resan ner till Spanien tog 3 dar och sen var vi där i 8 hela nätter och sen 3 dar hem igen. Att åka buss kan vara jobbigt men det här bussbolaget stannade många gånger under resan ner vi åkte ca 2 timmar och sen var det rast så man fick sträcka på benen, lite kaffe och toabesök så det gick riktigt bra. Ja hade ju problem med ryggen innan jag åkte så jag besökt naprapaten och det var ju tur för sen har ryggen varit rikitigt skaplig.

Tänkt jag skulle visa några bilder av resa för er.





Först natten blev det i Lybeck ett lite familjehotell.



Andra natten blev det i Frankrike.



Tog oss en promenad i Frankrike och hittade denna fina målning.



Här är vårat hotell i Spanien.



Hade inte långt till standen det var bara 50 meter till medelhavet som vi badat mycket i.

Ja det var några rader från mig kommer att berätta mer för er en annan dag. Kram








Kommentarer
Postat av: Annica

Ja, det blir ganska sent. Jag har egentligen bilen hemma, men orkar ju inte handla själv så då får det bli lite sent. men som sagt, det är lite mindre folk då oxå, vilket ju alltid är skönt:)

Ja, vi ses imorrn:)

Kramar

2010-10-09 @ 17:31:44
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0