Storm!!!

Blev inte mycket till sömn denna natt heller här har det blåst storm och snöat. Får väl se om jag kan ta mig ut med barnen inte helt säkert.

Min röst har nästan kommit tillbaka helt så det tycker jag är skönt, men ska ändå upp till sjukhuset på återbesök om ca 2 veckor.

Har inte hänt så mycket den här veckan när man jobbar rullar allt som vanligt förutom igår. Då fick jag besök av mor och far sen kom dottern hem med sin lille son. Lille Ludvig har det lite tufft nu han har fått colik så det är jobbigt för honom och även för mamman och pappan. Får hoppas nu att det ger med sig när han fått droppar. Jag är så stolt över mitt barnbarn älskar honom njuter när han är i närhet. Har fått tillsånd av dotter att lägga ut en bild på honom så ni får se hur söt man kan vara.





Mormors lill hjärtegull. Visst är han söt????


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har läst att det snöar en massa söderut.. Här uppe i norr har vi dock klarat oss :) Idol var helt kanon att se, en upplevelse i sig, speciellt för tjejerna :) Förstår du e nöjd över ditt barnbarn, riktig sötnos :))



Ha en toppendag och hoppas ni inte blåser bort!



Kramen

2010-11-24 @ 08:05:52
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ojojoj....vilken goding!

God morgon!

2010-11-25 @ 07:20:58
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jaså, hoppas d va nån bra då..Men va skulle den söka t då?

Ja fy fasen va kallt d e, ja e ju inte ute i onödan inte..Hemskt bara att d ska bli värre och att d ska va såhär länge nu..

Men vi ses imorn..Kram

2010-11-26 @ 21:39:34
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: tess

Nej men titta vilken liten goding. Gu så mysigt.



Nej jag tror inte alls hon va insatt i vad Autism är... å det är så kul att fråga hur de tänkte så man på något vis får dom att tänka till å inse va jäkla dumt de uttrycker sig.



Hoppas du får en fin advent imorgon...

2010-11-27 @ 23:26:27
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0