Snö och blåst!!!!

Usch vilket väder det var igår vet inte hur många gånger jag sopade verandan, hopplöst det snöade hela dagen och blåste. Idag ser det ut att vara lugnare ute hoppas det håller sig så.

Idag ska jag ner och besöka mina kära barn och kollegor, det är lite info om vårat nya sätt att bemöta föräldrar vi ett utvecklingssamtal. Kan ju vara bra att lyssna på för bara jag är tillbaka så ska jag ta mina utvecklingssamtal.

Man vet inte vad man ska hitta på när man går hemma känner mig inte sjuk och det är ju så himla jobbigt då. I helgen så ska vi städa Annica och Johans gamla lägenhet om nu det inte blir så att Annica åker till bb det vet man ju aldrig.

Vi ska även på 50-årskalas min store bror börjar också komma upp i åldern, nästa år kommer min make.

Ser att plog och sandbilen är ute då kan man kanske gå utan att halka omkull får hoppas det.

Här har inte hänt något sen jag skrev sist visar lite bilder istället. Så hoppas jag kunna berätta lite mer nästa gång jag är här.















Stora fina villor.







Den här vännen fick följa med oss hem.

Ni får njuta av mina bilder så hörs vi snart igen, hoppas då kunna berätta att jag blivet mormor.


Kommentarer
Postat av: annica

Önskar de kunde ploga här med.. De har inte gjort det på gården här än.. Så på det planet får jag nog säga att stångåstaden är lika dåliga som akelius..:(

Kram

2010-11-10 @ 09:33:05
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tänk vad mycket snö det kommit. Men här har det inte gjort det. jag själv är väl glad om det kommer lagom till jul ungefär. :)

Bälteskudde har jag med mig själv eftersom den iaf är lite mer hanterbar än en sån där stor skrymmande barnstol som man sitter bakofram i.

Vi får se hur det går. oM jag tvingas gå till media.

stora varma kramar till dig goa vän.

2010-11-10 @ 16:35:35
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: soffie

ååå va vackra bilder tror du en 6åringen skulle fixa åka buss dit,Nellie va ju med när jag flög till Australien å hon är verkligen lugn,Är det många stopp ner?

varför är du hemma?Må gott å hoppas du snart är mormor

2010-11-10 @ 22:18:17
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0