Flyttning!!!!

Jag vet lovade skriva lite tidigare men har inte haft orken till det.  Har ju själv inte mått på topp och sen har jag en faster som är dålig, så man har haft mycket annat att tänka på.

Den här helgen så har vi haft en flytt av dottern och hennes man. Trodde inte dom hade så mycket saker. Dom har haft en 2-a innan och nu blev det en 4-a, men mycket mer möbler behöver dom nog inte köpa fyllde även en 4-a. Lägenheten är jätte mysig luftig och bra planerad och sen kom jag ju närmare dom det tar ca 1-1½ tim att gå till dom, buss tar längre tid eftersom man måste byta.

Igår var vi hos Annica och Johan och hjälpte dom sätta upp lampor och packade upp lite lådor, det finns alltid jobb där ett tag framöver.

Idag så ska läkarn ringa till mig får se om jag får börja jobba det hoppas jag. Tycker inte alls om att går hemma och vara sjukskriven.

Sådan här dagar när kylan slagit till och det är -7,5 grader då längtar man efter att åka till värmen igen.

Här förljer några bilder från vår resa.




Lloret de mar.







Hotellrummet.



Vår balkong.



Kaktusar fanns det gått om.



Så vackert uppe på höjden.



Titta noga!!! Det ligger en vitt hus lite längre bort på bilden det är en resturang.

Vi hade en jätte härlig resa och vill göra om den om ett antal år. Kommer med fler bilder senare.







Kommentarer
Postat av: annica

Braa, skriv uppdatering varje dag om hur kallt det varit på natten..gärna hur kallt det är på dagarna oxå..Våra termometrar ligger kvar i gamla lägenheten, blirtokig av att inte veta hur många grader det är...:)

Nu är Johan iväg och jobbar å jag ska försöka roa mig på egen hand, men blir att ta det lugnt, är så trött..

Kramar

2010-11-08 @ 12:18:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilka härliga bilder man blir så sugen på att få resa iväg till värmen.

2010-11-09 @ 11:33:55
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Skönt att flytten är avklarad. Bebisen har inte kommit än väl?

Trist att du inte mår bra men hoppas du får börja jobba snart.

Jo, idag fick jag svar från Hallandstrafiken men det var ingen rolig läsning precis. Det finns i min bloggom du vill läsa.

Varma kramar till dig, goa vän.

2010-11-09 @ 13:07:21
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: annica

Tror att vi kommer att trivas bra. Blir nog ingen flytt på länge nu...Johan säger ju om 20 år..haha..kanske det..:)

Kram

2010-11-09 @ 16:47:33
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: soffie

å va vackert du visar ,hoppas du känner dej bättre nu ,

åkte ni buss dit ?har en kompis som varit där 3gånger å de åkte buss hon tyckte det va toppen där.

kram

2010-11-09 @ 23:04:42
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0