1 November!!!!

Godmorgon!!!! Idag är det första november inte långt kvar till jul.

Ifredags var jag på vc för min heshet, dom kom inte ner i halsen för det var för svullen så dom fick avbyta. Men jag fick istället bli sjukskriven vilket inte jag är så glad åt men men det får väl gå tänkte jag.Dom tog en massa prover på mig bla stuma prov som jag inte tagit på flera år och jag åt levaxin i ganska hög dos innan jag fick sluta helt. Fick även två sorters hostmedicin som jag skulle ta.Är nu sjukskriven tom den 8 nov hoppas talet återkommer innan dess.

Igår hade vi besök av ena dotter som ska ha barn den 4 nov, hade hoppas på att den lille snart vill komma ut men den har det nog bra imagen så varför titta ut i denna kyla. Senare på kvällen kom även andra dottern hem men sin kille dom hade fått problem med att såga en skiva. Dom fick en såg av oss som vi inte använt på flera år men tydligen så var batterierna slutkörda och det finns säkert inte batterier att köpa. Så igår var en toppen dag saknade en person men han jobbade.

Nu på morgonen är det snart dax för mig att ge mig av till sjukhuset, där jag ska få min Remicade och hoppas på att magen går åt rätt håll denna gång också får väl se hur länge det håller sen.

Åter kommer snart igen med lite spanien bilder ni får ha det så bra tills dess. Kram alla mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0