Studiedag!!!

Ja då var det dax igen för en ny studiedag, idag ska vi sitta på våran lokal och jobba med en massa skrivande som inte ger något och sen måste schemat läggas. På eftermiddagen blir det friskis så då blir det att träna jag har valt ryggpass och sen gymmet blir nog mycket folk eftersom dom inte stängt för almänheten och vi på vårat område är ju några pers.

I Söndag var vi hos Sandra och Anders, Annica och Johan kom också dit så då var alla samlade så tog en promenad runt stångån efteråt blev det fika och det var gott med kaffe efter en skön promenad. Jag fick morsdag paket eftersom vi inte kan träffas på Söndag jag ska då tömma magen och Sandra och Johan jobbar.



Den här fina tröjan fick jag mina töser vill att jag slänger mina gamla.

Min kära dotter har blivet sjukskriven fått foglossning inte kul när man har mer än halva tiden kvar att gå.  Jag vet ju hur ont man kan få i min rygg och de smärtor man kan få är fruktansvärda och det är likadant för Annica. Tänker på dig gumman!!!

Nej ska ta och göra mig i ordning om jag ska vara på jobbet kl 8 men ha en toppen dag iallfall mina kära vänner. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Söt tröja :-)

Ha en fin dag imorgon!!

2010-05-28 @ 23:39:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Annica

Lider så med dig att du behövt dricka skiten...Men nu är hälften gjort, "bara" undersökningen imorrn kvar.

Å kom ihåg att höra av dig om du vill att vi kommer å hämtar dig.

Kram

2010-05-30 @ 22:23:51
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: soffie

usch va jobbigt för din dotter att ha foglossning,

Va fint du fick,

kram

2010-06-01 @ 00:17:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är iaf väldigt skönt att ha bältet på mig:) Sen får vi se efter ett tag om jag känner att jag kan röra mig mer utan att få extremt ont.

Får hoppas att du inte håller på att bli sjuk nu, men det kan ju vara pga det som kroppen fått utstå nu de sista dagarna.

Kramar

2010-06-01 @ 09:32:12
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0