Hmmm!!!

Vad ska man hitta på med dagbarnen idag det regnar ju som vanligt hade det varit fint väder hade jag gett mig av till stan, där finns ju en jätte bra lekpark men nu måste jag hitta på annat hmmm vad kan man hitta på?????

Här hade vi en lugn dag i går gjorde inte så mycket tog oss några promenade sen hade vi besök av Annica och Johan dom fick mat och fika sen blev det tyst igen, såg lite på tv innan det var dax att krypa ner i sängen.

Imorgon blir det lite gym och sen hoppas vi kunna olja in våran trall, nu är man så trött på detta regnade verkar som årstiden vänt så jag tror vi har fått höst i stället för vår. För någon värme har vi ju inte och sen detta regn det brukar vara höst då.

På måndag så ska jag ha Tuppewareparty det var några sen jag hade det så det ska bli kul att ha det igen, har kommit många nya saker sen jag hade det sist.

Ja det var några fjutiga rader från mig. Ha en bra dag. Kram Susanne



Längtar tills vännen kommer till oss.

Kommentarer
Postat av: tess

Ni får ta er en bak eller pysseldag när det regnar... brukar vara bra saker en regning dag... eller spela spel.



Ja de är avkopplande med pyssel och vidare tycker ja de är skoj att komma på nya saker att göra.



Yogan är jättebra känner jag... avslappnande och det ger en en chans att få mera kroppskontroll.



//Tess

2010-05-14 @ 12:03:34
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: SOFFIE

ja usch va trist detta är Maj ska vara varm och fin inte kall och ful!

Ha en trevlig helg.

2010-05-14 @ 17:18:43
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0