Gymmat!!!

Imorse så regnade det ganska så mycket, men nu skiner solen härligt.

Har varit på gymmet och där så man hur vädert började bli bättre skönt tänkte jag, vi hade planerat att baka bullar idag men det får vänta passar på att gå ut när det är så härligt väder 23 grader och sol när hade vi det sist???

Tog en tur för att handla innan vi åkte hem hittade lite som inte var planerat så det vart lite mer ifrysen, nu har jag även stängt av frysen här inne den var tjockt med is behöver även ta mina andra 2 ute i garaget men det tar jag i sommar.

Igår fick det bli en promenad med dagbarnen dom ville inte leka i lekparken dom tyckte det var för lerigt och det tackade jag för annars hade jag haft hallen full med lera.

Ja idag får man väl se hur dagen blir eftersom man räknat med att baka men gör inte det hinns med ändå kanske det få bli imorgon.

Det var några rader från mig. Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Margit

Önskar dig Susanne en fin vecka!!!

Kram!!

2010-05-16 @ 22:18:48
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Thalina

Härligt med sol idag.Nästa gång jag kommer till Linköping ska jag försöka kontakta dig.Skulle vara roligt att ses. Kram Thalina

2010-05-17 @ 17:23:06
URL: http:// thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0