Dålig!!!!

Hej alla mina vänner!!!! Ja är så himla dålig på att göra uppdateringar på min blogg. Det måste skärpas men ibland händer det inte så mycket.
Glad nyhet kommer jag att berätta om lite senare.

Ifredags skulle jag iväg till akupunkturen vår gata var rena skridskbanan så den tog jag inte utan gick över en hög snödriva och ser när jag kommer nerför att där ligger fullt med hundskit hoppar då över och hamnar på en isfläck och vips där ligger jag ute på gatan, det kommer en bil men hann inte ta mig upp men han stannar och frågar mig hur det gick och det gick ju bra med lite smärta i knät och höft reste jag på mig och fortsatte, efter jag kommit en bit bort så kommer en bil i hög fart hade det varit den som kommit när jag låg på gatan hade jag varit platt.

Lördagen blev det tyvärr ingen träning eftersom det var stängt typiskt när man är ledig då vill man ju träna. Så lördagen blev det en lugn dag tog några promenader i solskenet det var ju varmt och skönt.

Söndagen så skulle vi till Annica och Johan, Johan har ju fyllt år och det var 20 dagar efter vi kunde fira honom men bättre sent än aldrig sägs det ju.
Vi fick rådjursstek, potatis och sås det var jätte gott hon har varit duktig min dotter. Fika blev det ju också god tårta. Allt var jätte gott så när man gick där ifrån vara man proppmätt.

TACK ANNICA OCH JOHAN FÖR GOD MAT OCH FIKA!!!!!

Efteråt så skjutsade vi hem Sandra och Anders och sen blev det att åka runt till lidl, netto, willys och sist coop extra sen bar det hemåt tog oss drygt en timme att åka till alla affärer.

Kvällen blev tvtittande och sen en skön säng som väntade.

Idag så är jag ledig så har bara tänkt ta det lugnt, ska lite senare ner till stan och köpa pressent till mitt dagbarn som snart fyller år och därefter träfffa Mikael på gymmet han har min träningsväska med sig då slapp jag ta den på bussen.

Ska nu på förmiddagen ta fram min goa vän och försöka få bort dessa damråttor som alltid kommer fram fattar inte vart dom kommer ifrån.

Nej nu har jag inte mer att skriva om för denna gång men ha det bra. Kramar till er alla



Den här snögubben gjorde mitt stora dagbarn på nolltid tycker den vart riktigt fin.



Kommentarer
Postat av: annsan_s

Tack vännen.Samma för mig, jobbar så mycket så jag orkar inte vara inne och blogga! Önskar dig desamma! Kram

2010-03-22 @ 09:13:47
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: ida

Hej

Självklart vill man ju inte bara bryta allting, men känslor kan man inte styra över tyvärr.

och jag vet bara att jag inte orkar fortsätta så här länge till, vi har hållt på såhär sen i somras. och åren innan har det ju oxå varit upp och ner. det har det i stort sett varit i fem års tid tillsammans. det är dags att börja känna efter varför man är tillsammans, för att man vill eller för att man ska.

vi säger ju båda två att det känns som om vi är tillsammsn för jeppes skull och inte för att vi sjäva kanske vill.

kram

2010-03-22 @ 09:47:28
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: tess

Ja mötet var bra och jag har nu en plats i styrelsen som supleant. Ser fram emot detta... lära mer och vara till hjälp för andra.



Skönt med en bra söndag hoppas veckan blir bra.



Kram.... //tess

2010-03-22 @ 11:20:45
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Annica

Ska in till jobbet på möte 7:30 på torsdag och det är ju om jag kan komma efter det sen? Du är ju troligtvis inte hemma när jag kommer i så fall, men jag kan ju "sova" i massagestolen eller nått=)

Hade tänkt att göra våfflor hemma oxå, men Johan slutar ganska sent så gör nog det först till helgen hemma.

Kram

2010-03-22 @ 14:01:49
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja ja blev jätteglad :)

Hade faktiskt tänkt fråga om ja kunde komma då, men då vet ja ju att ja kan d..Så då kommer ja då da..Ska bara träna å käka först, men runt ett/halv två kanske jag dyker upp då..Kramar

2010-03-22 @ 14:43:39
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: margit

Hej på dej!!

tack förr hälsning!!!

Vilken tur att du inte bröt dej när du ramlade!!! Det är så lätt att man brytar en arm eller fot..eler slår sig blå på kroppen.

Halkan är SÅ lömnsk!!

Kramen min vän!!

2010-03-22 @ 15:33:28
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Anki

Oj vilket platt fall tur att det gick bra! Men varför åka runt till flera livsmedelsbutiker hur orkar man det?

2010-03-22 @ 16:06:11
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Ulla

Så ni har såpass mycket snö kvar att göra en snögubbe. Barnen och jag går på "vår" gård och hoppar av glädje att det regnar, för det innebär att snön försvinner

2010-03-22 @ 19:28:38
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: ida

Tack så mkt =)

kram

2010-03-23 @ 06:35:16
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0