Ledig!!!!

Idag är jag ledig och solen skiner härligt tycker jag. Vad ska man göra idag då jo först ska jag bara ta det lungt sen ska jag åka till gymmet har inte varit där på en vecka då saknar man det.

Imorgon så ska vi har lite festligheter för barnen vi ska fira Victorias och Daniels brölop men vi tar det en dag för tidigt, vi ska har 3 rätters meny  och barnen har fått hem  menyn och föräldrarna ville gärna komma dom också men det får dom inte.

Igår var det sista dagen ett dagbarn var hos mig hon börjar nu till hösten i 6-årsgruppen känns jobbigt att dom slutar har ju haft tösen sedan hon var knappt 1 år.

Jag jobbar ju bara en dag nästa vecka och det är en lokaldag så därför hinner jag engång inte med att ha föräldrar fika men vi har bestämt att vi tar det vecka 27 eftersom då har en familj semester men dom skulle var hemma den veckan så då tar vi det då. Det tycker jag var var att dom kunde komma för det är ju 6 åringens familj så då kan vi mysa en dag till.

Måste nu i helgen åka och handla nya dynor till våra trädgårdsmöbler eftersom inte råttorna kunde låta bli dom. Ska även titta på en gps och så blir det att försöka få tag på någon ny boxer våran har ju börjat krångla och det är inte så roligt när bilden hoppar och stannar.

Fick just ett samtal från dottern dom har varit på ultraljud barnet är rikitigt livligt i magen får se om det blir en vildbatting när den kommer ut.

Igår kom också ett jobbigt besked en av våra bekanta har fått cancer har hft så många bekanta nu som fått denna sjukdom skulle kunna skänka massa pengar till forskning om jag bara visste att det gick att bota cancer men ännu tycker jag att det verkar stå still.

Nej ska väl ta och göra mig i ordning ska först till skolan och sen ner till stan men ni får ha en bra dag och njut av sommar värmen. Kram




Hoppas att den kommer blomma lika fint i år, har blåst sönder en del grenar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0