Varm helg!!!

Ja det har varit en varm helg igen. I Lördags så var vi och badade då blåste det men var super skönt i vattnet och luften var varm då visade termometern på nästan 34 grader. Annica och Johan var med oss och badade efter badet åkte vi hem och senare blev grillen tänd.

Söndagen så hade vi gäster i från Hallsberg mycket trevligt, då hade vi det ännu varmare 36,2 så inte orkade man vara ute något nämnvärt.

Idag har jag jobbat på dagis kommer att göra det den här veckan eftersom det fattades personal, sen nästa vecka är jag ledig skönt med lite semester i värmen men då håller väl inte värmen i sig.

Hade tänkt åka ner till stan i dag men orkar inte, min klockarmband gick sönder i fredags som tur var så har Sandra kvar sin klocka här så den har jag lånat nu.

Nej nu ska jag hänga ut tvätten men ni får ha det så bra i värmen. Kram


Kommentarer
Postat av: Annica

Man vet ju aldrig...har du otur så regnar det hela nästa vecka..Är ju synd om det blir så när du har semester..å man får ju hoppas på att det kan komma lite regn nu nån dag och sen kanske bli lite mer normala temperaturer så man orkar med att göra något..

Kramis

2010-07-12 @ 17:54:44
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: tess

Ja nu är e varmt men vi har precis avklarat ett rejält åskväder nu... de behövdes. Men nu kan de bli fint igen med lite högre klarare luft.



Ja tidningen blir de så småningom. Jag kommer återkommer när och var.



Ja jobbar ikväll samt två dagar till sedan har jag ledigt i fyra veckor ska bli helt underbart.



Ha de gott. //Tess

2010-07-13 @ 15:33:33
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0