Varför????

Jag undrar varför man alltid måste skriva rubrik?

Förra veckan var jag ledig då var Sandra och jag på en shoping runda blev int mycket handlat men lite iallfall.




Ett dagbarn till mig har blivet storebror så jag köpte den här bodyn till hans lilla syster.



Blev några linne till mig också och så lite strumpor till hösten.



Tyckte också att köksbordet behövde en liten upplyftning.

Har bara ett dagbarn denna vecka så vi ska ta och gå ner till nya lekparken och se vad den har att bjuda på, sen bli den en promenad till dagis och se om dom har lika gott om barn  som jag har.

Ska nog iväg på eftermiddagen och se om vi kan hitta någon present till Sandra och Anders som fyller år, måste även titta på en ny skrivare han har bara lagt av får igång den några sekunder sen stannar den igen. Behöver ju ha en ny innan det är dax för schema läggning. Nej nu kommer mitt dagbarn snart men ni får ha det så bra. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0