Ojdå!!!

Ojdå det var länge sen jag bloggade. Men har haft en vecka semester och då var jag i Danmark 4 dagar helt underbart att få komma dit. Ja sen vart det inte mycket mer gjort den veckan var och badade lördag och söndag var ju så himla varmt så då vill man gärna vara vid vattnet.

När vi var i  Danmark kom släkten till sverige mden fick ändå träffa dom bjöd in dom på mat på lördagen så vi fick prata några timmar det var jätte roligt tycker jag.

Idag är man igång och jobbar igen har nu 2 veckor att jobba sen är jag ledig i 1 vecka igen ska bli skönt ser fram emot den veckan. Har ju tagit mindre semester på sommarn eftersom vi åker i väg till Spanien under hösten och då har jag tagit 3 veckor semester. Men som det känns nu så har man ju en bra sommar här så skulle kanske ha tagit mer semester men man vetr ju aldrig hur sommaren bli i sverige.

Idag så har dagbarnen och Johan plaskat i poolen tog lång tid innan vi fick upp denna pool men väl uppe hade dom skoj där.

Nej nu ska jag krypa ner i min goa säng och försöka sova några timmar. Men ni får ha det så bra ska försöka bättra mig på bloggen. Kram

Här följer lite bilder.



Här startar resan, vi är på snabbfärja som är på väg till Danmark



Här är kyrkan som försvinner ner i sanden



Här har vi kommit till skagen.




Här har vi hamnat i palmstranden jätte mysigt där men men vattnet ja det var för kallt.



Men en del skulle ju bada iallfall!!!!



Hotellet där vi bodde.



Här ska det ätas frukost.



Självklart så blir det en del sånt här också!!!!



Då har vi lämnat danmark och är nu på väg hem.



Den här vännen ville inte vara med på bild.

Ja det var några bilder av resan till danmark.

Här kommer en poolbild.



Iden här har Johan och mina dagbarn haft det skojigt det har plaskat ganska mycket i den, men den var tuff att blåsa upp en cykelpump fick duga att blåsa upp den med.


Kommentarer
Postat av: tess

Men guuud vilka underbara bilder från danmark... härligt de ser ut.



Ja de går upp å ner verkligen... vi får bara lära oss stå ut med våra krämpor å va glad för när de fungerar.



//tess

2010-07-06 @ 09:47:18
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: soffie

men åååå va härligt ni haft det vilka toppnbilder,

kram

2010-07-06 @ 16:47:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilka fina bilder från Danmark men du var finns den kyrkan som sjunker i sanden? Den har jag missat.

2010-07-06 @ 19:53:01
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0