Helgen slut!!!

Godkväll!!!! usch vad helgerna går fort man vet inte riktigt vad man gör under helgerna. Vi brukar träna på lördagarna och sen blir det ofta vi åker och handlar och sen är den dagen över, söndagarn brukar vi städa och se en del pogram på tv och sen är det godnatt tråkiga helger vi har eller hur.

Nej idag så har vi faktikst varit hos mina föräldrar som bor i Kisa pappa fyllde år i fredags så då bestämde vi oss för att ta en tur ner dit, min lille bror som bor i kisa hade varit där i fredags min syster var där igår och idag kom vi så dom hade haft mycket besök.

Min kollega ringde till mig när vi var i kisa, jag ska ju jobba på lokalen i morgon och skulle ha börjat kl 7:30 men nu blev tiden ändrad hon ha de fått in barn som skulle komma 6:15 så då får jag börja jobba lite tidigare men då slutar jag betydlig tidgare och det tycker jag är så skönt.

Idag så har vi också haft kallt och snöat har det också gjort, när ska detta elände ge sig orkar inte med denna vinter nu längtar jag bort till värme och sol.

Har titta på lite resor men inget är bestämt för på sommaren går inga bussresor dit vi vill resa så nu ska vi kolla lite om vi kan ändra våra semester tider till september i stället för då har vi hitta 2 resor vi kan tänka oss en till Italien och en till Spanien men som sagt inget är spikat utan vill kolla fler bussbolag, har dun några tips så skriv dom gärna min man flyger inte.

Köpte mig en ny mp3 i lördag den verkar vara bra, min gamla är lite jobbig den lägger av att fungera emellanåt och det är inte roligt fattar inte vad som hänt men Annica tror att den blivet fuktskadad men vet ju inte använder min mp3 väldigt mycket.

Nu ska jag snart kolla på tv innan det är dax att stoppa ner mig i sängen, hoppas bara det är lite varmare imorgon när man vaknar men det är det troligen inte. Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan tv då ha en bra kväll. Kram Susanne




Tänkt när man får se vattnet röra sig och solen!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Jo jag hoppas oxå på en bättre natt. Natten som var va inte rolig alls..

Börjar bli förkyld igen oxå..Lustigt när man går in och ut i denna kyla..Läntar till våren..

Ha det så bra=)

Kramis

2010-01-31 @ 20:12:27
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: tess

Jobbigt att du ska ha ont i magen. Jag tycker min är lite konstig mest hela tiden. Man får verkligen tänka på vad man äter men ena gången går det bra nästa inte. Det beror ju så på hur magen har de om man ska säga så.



Ja vi pysslar lite här hemma så skönt att vara pigg och orka de tycker jag.



Hoppas du får en bra måndag //tess

2010-02-01 @ 11:04:09
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jadu, en resa till värmen nu hade varit helt perfekt.

Har du hört ngt om Remicade, om du ska få den snart? Är du sämre i magen?

Stora varma kramar.

2010-02-01 @ 18:39:45
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ninna

Kanske lite varmare, men ändå inte riktigt varmt - tror jag.

2010-02-01 @ 21:42:50
Postat av: Annica

Smorde hela händerna med rosa salvan igår och nu känns de ganska bra=) Den är ju ganska fet.

ha det bra idag.

Kram

2010-02-02 @ 08:51:55
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: ida

tack för gulligt inlägg på min blogg =)

familjelivet är verkligen inte en dans på rosor varje dag. det är tufft att få allt gå runt.

jag vet att jag borde bli bättre på att lämna över Jesper på Fredric men då får jag nästan ångest och har dåligt samvete över att jag inte är med Jesper.

det är en svår balansgång, men man lär sig väl med tiden? :)



hur är det med dig nu för tiden då?

Kram

2010-02-02 @ 10:56:13
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa d e d som e d positiva me att va arbetslös, att man har tid t å träna..men skulle ja jobba skulle ja inte heller hinna me å träna såhär, inte orka heller för den delen..men vi ses imorn..kram

2010-02-02 @ 11:33:36
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Thalina

Du är inte ensam om att längta bort från snön.Helst ville jag ligga på en strand någonstans där solen alltid lyser.Jag är inte heller så glad i att flyga.Ha det gott kram Thalina

2010-02-02 @ 17:19:01
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0