Godmorgon!!!!

Jag har haft lite dagarna hemma har inte börjat förän kl 8.30 skulle ha börjat 6 men barn har varit sjuka så det har blivet lite mindre, har normalt 7 barn men har bara haft 3 barn ganska lugnt idag får jag iallfall 4 barn.

Igår vågade vi oss ut men skulle nog inte gått ut det var kallt och disigt och -10 grader, har ju 2 st astma barn och efter en stund ute i kylan så började min 1½-åring pipa i brösten och jag märkte att han fick svårt att andas och på vägen hem började nästa astma barn hosta jätte mycket själv klarade jag mig hyfsad tycker jag, när vi nästan vi var hemma sa min 5-åring aj aj mina fötter jag fryser jätte mycket om dom tur att vi är på väg hem då sa jag.
Det blev ingen mer utgång igår.

Idag ska vi också så om vi kan komma ut med är det för kallt så stannar jag inne vill inte vara med om det som hände igår men idag så verkar det bli lite mildar just nu har vi -7,2 hoppas det går ner till en -5 grader då kan man ju gå ut allafall.

Imorgon är jag ledig då ska jag ta och sy lite har fått 20 meter tyg utav dottern och av det vill hon ha gardiner. Ska också gå till läkarn med min onda arm får se vad ha kan göra åt den naprapaten har försökt men inte lyckats så vi får se om läkarn lyckats, vet ju inte om det är tennisarmbåge eller om det är något annat men har en himla verk och svår med att lyfta och visa rörelse gör så himla ont att man bara kan skrika.

Nu ska jag göra mig helt i ordning för snart kommer 3 av barnen och sen väntar vi in den siste och se om tempraturen blivet bättre för då blir det utgång. Ni får ha en jätte bra dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: My

Ja nu är det lite humanare temperaturer! SKönt ...kram

2010-01-14 @ 14:47:41
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var ju tråkigt med barnen. Hoppas ni haft lite mildare idag så ni kunnat vara ute utan problem.

Tråkigt med din arm, hoppas läkaren kunnat hjälpa dig.

Stor kram och godnatt.

2010-01-14 @ 21:48:55
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Okej, hoppas arbetsterapeften kan hjälpa dig, när får du komma dit.

Ja, här är det lite kämpigt med halsen, hoppas antibiotikan hjälper fort.

Ha en skön kväll.

Kram

2010-01-21 @ 18:20:13
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0