Denna snö!!!

Godkväll!!! Ja äntligen så har man fått slutat det blev lite övertid i kväll eftersom vägen inte är så bra att köra på.

Usch vad mycket snö det kommit vill inte ha detta oväder men jag har väl ingen talan, är mycket orolig har min man ute och kör buss i detta oväder. Får väl se när han kommer hem i kväll han slutar vid 20-tiden men det kan vara mycket förseningar och sen ska ha ta bilen och ta sig hem.

Vi har fått lite besök hos oss en liten hare brukar sitta utanför vårat sovrumsfönster på morgonen när man dra upp, där sitter han och ser frusen ut nu har kommit tillbaka det brukar han inte göra men han var även här på dagen så barnen stog och tittade på den dom tycket den var stor men det ser ju ut som en kanin tyckte en del av barnen.



Här har vi den lille haren.

Ja man säger att man har fått besök och det märker jag nog i vår om det finns några lökar kvar eller om dom blivet uppätna.

Jag fyllde ju år i lördags fick då en pressent av barnen och deras kära, dom tyckte jag skulle prova på något nytt " floating" det tar 60 min och sen blir det massage 30 min kommer jag att vara avslappna tror ni hoppas bara inte jag drunknar. Det ska iallfall bli kul att få prova på det har hört många prata om det och det sägs vara jätte avkopplande.

Idag så skulle vi träffa mina andra kollegor och barn men jag fick vända om för min lille astma kille blev dålig hostade kraftig svårt att få luft och då blev han jätte rädd och började gråta och det gjorde ju inte saken bättre ringde och medelade att jag vände om igen. Det är så synd om den lille 1½år och har redan tufft med sina lungor, jag har 2 st barn som har astma och sen jag själv så jag vet hur man kan må. Så är det oväder imorgon så gör jag en gång inte ett försök att gå ut.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dax för tvn. Ha en skön kväll och en god natt!!!!




Kommentarer
Postat av: Ulla

Grattis i efterskott! Vi har oxå harar som kommer på besök och jag undrar varifrån de kommer eftersom vi bor i stan

2010-01-27 @ 19:26:06
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Ninna

Att köra buss i det här snöovädret - då gäller det att "hålla tungan rätt i mun".

2010-01-27 @ 20:22:59
Postat av: soffie

grattis t efterskott till dej,Nej usch å fy nu vill jag ej ha mer snö,

Å guu så söt haren är,

kram

2010-01-27 @ 23:25:50
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee springa nu går nog inte såå bra, för det första får man pulsa fram i snön, risken finns att man ramlar och slår ihjäl sig och dessutom fryser man nog ihjäl och kanske blir sjuk, så njaa jag tror inte man bör springa nu ;)

Inte ja iaf..Ja vill bara ha vår, å änne mer nu efter att d kom 3 dm till med snö!!Ha d så bra..Kram

2010-01-28 @ 15:02:08
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Thalina

Grattis lite försent.Fint att ha en hare att titta på.han vill väl ha mat.Jag är också trött på all denna snö och kyla.Ha det så gott kram Thalina

2010-01-29 @ 17:49:34
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du har en bra helg!!

Kram

2010-01-29 @ 21:29:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Stort grattis i efterskott, nästan en vecka.

Vilken spännande present, har också hört talas om det och det vore kul att prova på. :)

Tack goa vän för dina ord. Ja, det är lite jobbigt nu, har bla fått en mkt kraftig inflammation i foten så jag har svårt att gå. Men på torsdag får jag Remicade och jag längtar som bara den!

Usch, stackars lille kille som har astma. :( Känslan av att inte få luft är ju bland det värsta som finns.

Önskar dig en superfin helg.

Varma kramar.

2010-01-29 @ 22:00:42
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: tess

Ja visst stämmer de. Vi ska va dom vi är... unika.



Ha nu en fin söndag //tess

2010-01-31 @ 09:23:13
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0