-6 Grader!!!

Hejsan!!! idag så har vi inte så kallt -6 grader det kan man ju godkänna men helst vill jag har varmare så man kan t långrpomenader.

Usch vad dålig jag blivet med mitt bloggande men har inte haft så stor lust eftersom bloggen stulat då tröttnar man till slut.

Här har inte hänt så mycket, igår var jag på gymmet och sen följde Sandra och Anders med hem det blev mat lasagne under tiden den stog i ugnen var det någon som spelade wii just det Anders hittade gitarren.

Efter maten så blev det hår klippning Anders vill bli av med lite efter det blev det fika och sen åkte dom hem. Ja det var var som hände den dagen och kvällen kom väldigt snabbt det blev att se på tv och sen kryppa ner till sängen usch då stog temp på -21,8 det blir en kall morgon tänkte jag men skönt att det bara var nästa -9 när man vaknar.

Nej nu ska jag fortsätta se på en film som vi börjat se på ha en jätte bra dag. Kram Susanne





Kommentarer
Postat av: Thalina

Här är det rena sommaren bara -6 idag och det är precis lagom.Kram Thalina

2010-01-10 @ 18:21:26
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: my

Ja riktigt normala temperaturer ju! :)

Kram

2010-01-10 @ 20:43:29
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Det ska bli skönt att åka ut och resa, lite omväxling faktiskt.

Så nu får vi se om jag kan övertala min kollega. =)

2010-01-13 @ 09:20:46
URL: http://fmlfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0