Remicade!!!!

Godmorgon!!!! Ja i Tisdags så var jag på sjukhuset och fick min remicade, den har redan börjat märkas på kroppen magsmärtorna har minska hoppas de försvinner helt det. Mitt hjärta mår inte helt okej så jag ska nog få gå igenom ett ultraljud vet inte när det blir.

Idag har vi Torsdag så då är det bara 2 dagar kvar att jobba sen är det helg. Vi ska åka till Falköping på lördag om vädret tillåter det ser ju ut som om det ska komma in en massa snö då ställer vi in  resan till någon annan helg, man kan ju inte åka i vilket väder som helst.

Nej nu ska jag väl sluta får skriva mer ikväll dagbarn är på väg. Många kramar till er.



Kommentarer
Postat av: Annica

Ne, jag vet att det inte är helt samtidigt, men ändå nästan, det kunde ju lika gärna hänt med 10 års mellanrum..

Syns om ett par timmar.

Kram

2010-02-18 @ 08:16:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp d blev en hel gjort å mer blir d ju idag..:)

Ses snart..Kraam

2010-02-18 @ 10:11:58
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej kära vän!

Så jobbigt med hjärtat. Reagerade det på Remicade nu igen? Rusar det på då?

Skönt iaf att magsmärtorna minskar.

Jo, det finns ju mediciner som jag kan ta för att minska illamåendet men jag tar så mkt mediciner så jag vill helst inte ta fler. Speciellt som Imurel inte känns helt nödvändigg. men nu har jag inte mått så illa de senaste dagarna, har bara varit grymt trött. fast det kan ju bero på halsinfektionen.

Ha en skön fredagskväll.

Stora kramar.

2010-02-19 @ 18:53:42
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0