Snart jul!!!

Ja det var ett tag sen jag skrev har liksom inte tiden riktigt eller vad ska jag skylla på????

Inte så mycket som hänt sen jag skrev sist, bara att barnbarnet växer det går så himla fort. Skönt för lilla Ludvig att slippa sina magsmärtor.

Igår så var jag på sjukhuset för min hals, den såg riktigt fin ut sa läkarn men inte helt läkt. Så sång och läsning får jag vara försiktig med ännu. Skulle jag bli hes igen så måste jag sjukskriva mig sa läkarn åt mig och vara helt tyst, annars kommer jag att förstöra rösten helt.

Tog sen en sväng ner till stan för att handla lite julklappar till dagbarn och barnbarn det var dom julklapparna som var kvar. Sen blev det frissan på eftermiddagen så nu är det också klart behöver inte höra från maken att jag har mycket utväxt, lustigt att han sett det dom brukar ju inte tänka på det.

Idag så har vi studiedag inte så roligt att den så här nära jul men så är det iallfall planerat. Chefen skulle bjuda på smörgåstårta så vi slapp ge oss iväg för att fixa men mat. Vi ska ha lite utvärdering och sen planering.

Idag är det kallt och ännu kallare skulle det bli orkar inte med det här med vinter, vill helst lämna sverige och åka till något varmare. Men det är ju inte bara att lämna allt och åka man har ju ett jobba att sköta.

Då var det dax att ge sig av i kyla ha en nbra dag alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: tess

Nej vi klädde inte heller förräns dagen innan förrut men nu får man ta de när barnen finns samlade.



Annars? Hur är de med allt?

2010-12-22 @ 09:30:23
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja..nu är det kallt och kallare ska det bli :(

Hopas att allt är bra med dig.

Kram på dig!

2010-12-22 @ 18:56:31
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

va skönt för Ludvig att magen är bra nu å din hals är bättre.

GOD JUL önskar jag dej

2010-12-22 @ 23:49:11
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0