Dax för jobb igen!!!

Julen har varit toppen fick lite mycket i julklapp av våra barn. Lägger upp bilder nästa gång vad vi fått.

Ja idag gick man igång och jobbade igen skulle haft 6 barn enligt schemat men det blev 7 barn eller det kom bara 6 barn iallfall eftersom det var skift byte på ett barn så fick han åka till mamma direkt på morgonen. Har inget av mina egna dagbarn men det har gått jätte bra idag.

Vi tog oss ut en sväng idag trots kyla -10 var det men var inte ute mer än 30min barnen frös det var råkallt ute.

Hemma hos ena dottern har dom åkt på feber och halsont det är inte bra hoppas bara inte vår lilleman blir sjuk, räcker med att han blivet förkyld.

I lördags så var vi hemma hos mina föräldrar ena dottern och hennes kille var med, fick då träffa mina syskon vilket inte hör till vardagen tråkigt att man nästa bara träffas vi stora tillställningar.

Söndagen då var vi hemma och tog det lungt, nej det var vi inte jag var ju tvungen att köpa en ny jobbjacka så det blev att ge sig ut på rean. Det var mycket folk men inte mycket rea fanns det inte men hittade en jacka till slut. Vill ju inte köpa en jacka för flera tusen eftersom dom inte håller mer än ett par år.



Det här är min nya jacka hoppas bara nu att det kan stå emot kylan, men har testa den idag och jag frös inte då iallfall.

Nej det är väl dax att ge sig av till affären så man kommer hem innan maken står i dörren.

Kommentarer
Postat av: annica

Det var en snygg jacka du köpt :)

Hoppas som sagt att du inte åker på nått.

Kramar

2010-12-27 @ 19:01:25
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow...vilken snygg jacka!

Förra veckan var jag förkyld och nu...ja...vi talar inte om det ;)

Hoppas att du haft en bra jul.

Kram på dig!

2010-12-28 @ 10:09:30
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: annica

Hahaha...Det blev visst lite fel där..Men nu är det ändrat :)

Kram

2010-12-28 @ 22:04:38
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det glädjer mig att ni haft en så bra jul.

Hoppas magen varit snäll mot dig också.

tänker på dig fast jag varit dålig på att höra av mig här.

Gott slut, goa vän och ett gott nytt år till dig och dina kära.

kram

2010-12-29 @ 15:46:27
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0