Mulet!!!

Godmorgon!!!! Idag ser det inte ut som om vi ska få någon sol himlen är igen mulen så får nog räkna med att det blir regn.

Dagen består även idag bara av 2 dagbarn, men vi går i väg som vanligt och träffar om andra kollegorna och kompisarna.

Igår var barnen på lekparken den är ju ny för dom, har en 2-åring han tog sig upp på karusellen och fick ordentligt med fart jag tycket det var otäckt man det blev bara skratt och snurrig blev han.

Idag ska jag ta och baka lite matbröd efter maten så dagbarnen lite annat bröd till mellis en bara köpe bröd.

Morgon dagen då är jag ledig vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir vädret bra så ska jag olja in verandan då den håller i vinter, sen skulle ett fönster behövas lackas och en dörr skulle behöva lite lasyr på sig. Oj det blev mycket sen är nog den dagen slut. Men är även ledig helgen och Måndag.

Ni får ha en bra dag, kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0