Kommer solen idag????

Ja kommer solen idag det får vi väl se men det är så sagt att solen ska komma fram idag. Det blåser ganska mycket ute men det gör mig inget bara det inte regnar.

Igår så bakade jag bullar det behövdes hade bara en bullpåse kvar skulle även behöva baka lite kakor men har ingen ork idag och inte hinner jag heller, för på förmiddagen ska jag ta en promenad men en vännina och sen blir det skänninge marknad.

Var även och tränade igår det var skönt att röra på sig, går ju inte att  springa ute vilket jag skulle vilja kunna göra. Men på springbandet gick det att springa på så i går vart det 4 km att springa det var skönt. 

Måste plocka ner vår sommar äpplen för annars ramlar alla ner och ligger och ruttnar och det är ju väldigt synd, för på jag brukar göra äppledricka det tycker Mikael är gott när han får.

Fick ett samtal från sjukhuset igår mina blodprover var inte bra hade för lite av vita blodkroppar så jag fick ta bort en medicin så får jag ta nytt prov nästa vecka igen och se om det blir bättre. Fattar inte varför det blivet så för den här tabletten har jag ätit i flera år, vad är det som händer i min kropp????

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag kan komma iväg på en promenad vill ju inte komma försent. Ha det bra mina kära vänner.



VAD JAG LÄNGTAR EFTER DENNA VÄN KOM FRAM SNÄLLA!!!!



Kommentarer
Postat av: tess

Visst e de så... tyvärr. Ja menar man fyller på men slänger så sällan å de blir tungt å jobbigt tyvärr.



Hoppas din dag blev bra. Vi har haft växlande idag....fick huvudvärk nu ikväll men de ger sig väl.



Ha de gott //tess

2010-08-04 @ 18:12:37
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: soffie

härligt med eget äppelträd å äppelmust mmm va gott det lät,här kom solen på kvällen knäppt jag vill ha den på dagen,men men bättre än ingen alls:=)

kram

2010-08-04 @ 18:56:40
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0