Hejsan!!!

Ja då har man starta upp med en ny arbetsvecka, vi har redan kommit till Onsdag då jag jobbar i hemmet. Veckan hitills har varit lugn iallfall med barn har haft mycket att plocka med i vår lokal eftersom förnster och dörrar är bytta.

Den här veckan har jag det väldigt bra nu så jobbar jag bara Onsd och Torsd sen är man ledig Fred och Månd, så det kallar jag mjukstart och har bara 2 barn.

Ja här har väl inte hänt så mycket vi var på kaffe hos Anders när han fyllde år fick en goda bullar som han hade bakat, Sandra hade gjort budapestrulle den var också jätte god.

Idag så blir det att träffa mina kollegor i lekparken som vi brukar göra varje Onsdag om inte vädret är dåligt men det verkar bli bra väder idag solen har hittat hit.

Ska få lite hjälp av mina kollegor idag jag måste till vårdcentralen och ta nya blodprover dom var ju inte bra förra veckan när jag tog dom, hade för mycket för lite vitablodkroppar så jag fick sluta med en av mina mediciner som jag ätit i flera år de sa att den kunde påverka. Får väl hoppas på att dom blivet lite starkare nu.

Nej nu får jag avsluta här för snart ringer det på dörren men ha en toppen dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0