Sista dagen!!!

Hejsan!!!! ja inte är jag mycket inne på bloggen blir nog mest facebook. Dagarna rullar mest på som vanligt.

Igår såg var jag och fick mitt remicade var jobbigt att ligga på sjukhuset i 5½ timme men är ju tvungen eftersom mitt hjärta inte har mått bra. Men igår så lyssna läkarn på hjärtat det lätt bra och sen tog dom ett ekg allt var bra men läkarn tycket jag kunde sitta upp första timme och se hur hjärtat reagerade och det var inga problem bara det att jag vart jätte trött efter en timme fick jag iallfall lägga mig i en säng och somnade då bums.

Mikael hämtade upp mig på sjukhuset jag var jätte hungrig men inte han, Mikael hade varit på utbildning så han hade ätit men jag hade bara ätit en banan som lunch så det var inte lustigt att man var hungrig vi 17 tiden då.

När vi kom satte vi igång med maten och strax efter kom Annica och Johan till oss överlämnade ett kort och det kortet berättar jag mer om kväll.

Ja idag är det sista dagen jag är ledig sen ska man jobba 3 dagar jag som tycket att 5 dagars ledighet är ju jätte länge men oj vad tiden går fort.

Dagen då jag först här ska det städas eftersom det kommer 7 små dagbarn imorgon och sen ska jag träffa ett gamalt dagbarns mamma vi umgås emellanåt hon jobbar också med barn.

Ihelgen så kommer svärmor och hennes man hit det var ett tag sen dom var här i oktober förra året så inte kommer dom ofta. Men det kanske inte var den rätta helgen att komma Annica jobbar hela helgen så henne kan dom inte träffa, Sandra kan dom träffa för hon var ledig denna helg.

Nej nu har jag inget mer att berätta just nu åter kommer ikväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Tittar in och säger hejsan!

2010-04-20 @ 11:05:25
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: my

Samma här, när man har skaffat FB så blir bloggen lidande :) Och tiden går ofta fort när man är ledig, men jag blir lätt rastlös!

2010-04-20 @ 13:39:30
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0