Remicade!!!

Hej på er alla mina goa vänner!!! Ja nu har det gått ett tag sen jag skrev vad har hänt här då????

Igår så var vi tvugna att lämna in bilen hade ett styrstag som var glappt så då passade vi på att köpa nya däck till bilen så nu är den nästa klar att lämnas över till Annica och Johan.  Efter att vi lämnat in bilen så tog vi oss en promenad till gymmet där vi var ca2 timmar och sen bar det av till stan.
När vi var på stan ringde sjukhuset till mig läkarn bestämde att jag skulle få remicade på tisdag nästa vecka men det fanns inga tider då så dom jag får komma upp på måndag för en ny remicade omgång ska bli skönt att bli bättre i magen. Men innan remicade så måste jag ta lite blodprovet så vi fick traska upp till sjukhuset och lämna prover.

Efter sjukhusbesök var vi väldigt sugna på mat så det blev att äta ute hittade en resturang som hade buffe så det fick det bli.

Äntligen så kunde vi gå och hämta bilen den var klar strax för lunch så dom hade den inte hela dagen som man kan få vänta i bland.

Imorgon så kommer Annica på besök Johan jobbar hela dagen och inte kul att alltid sitta ensam så hon skulle ta med sig lite tvätt.

Nu har Mikael slippat ner fönstren och lackat om dom så nu ska väl inte fönstren ta skada nästa vinter vi fick ju så mycket fukt i vinter det var för så kallt att vi kunde få i på insidan inte klokt.

Nej ska väl passa på att ta en promenad innan det blir en massa regn.



Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det blåser ju så oerhört..synd det..Å så börjar man ju tyvärr se lite moln på himlen..Hade varit så skönt om det hade fått vara varmt och soligt istället..

Syns snart.

Kram

2010-04-18 @ 08:34:03
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: tess

Hoppas magen är bättre nu... ha en fin söndag... //tess

2010-04-18 @ 09:52:19
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du blir bra i magen för ett tag sen då!

Har hört fler som blir bra med det :-)

2010-04-18 @ 10:42:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Anki

Tittar in och säger hejsan. Fina tussilagon du fångat på bild jag har bara sett dem via bilfönstret på ett ställe i år.

2010-04-18 @ 13:21:57
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: TJOLAHOPP SOFFIEPROPP

Vad är remicade?Hoppas du nu är bra i magen och att blodproverna du lämnade va bra,

Härligt med nyfixat bil då går den ett tag till då:)

kram

2010-04-18 @ 19:35:36
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0