Mulet väder!!!

Ja i dag vaknade man till mulet väder inte vad man vill ha. Jag som hade tänkt dagen ute i lekparken men man vet ju aldrig vädret kan ändra på sig hoppas till det bättre.

Helgen har varit intensiv men bra, nu är man igång och jobbar igen men snart har jag lång ledigt igen på fredag går jag på min ledighet och sen börjar jag inte jobba förän på Onsdag.  Jag har inte massa inplanerat denna gång jag är ledig det jag skulle vilja göra är att ringa och boka tid till floating och massage, det fick jag utav mina barn när jag fyllde och det var i Januari så det är dax och kan vara behövligt med lite avkoppling.

Igår var jag på möte hade ingen lust till att gå dit men när jag väl var där så vart det bättre än väntat.

Nu har vi snart valborg vad blir det för väder då ofta så brukar det vara kallt, har varit med om att det har varit snö. Vi har så mycket att göra denna helg allt måste fixas innan helgen är slut eller måste vi det???? Det viktigaste är ju att bilen är iordning innan vi lämnar över den till Annica och Johan trädgården hinner man alltid med. Uteplatsen skulle ju vara skönt att få klar eftersom jag är ledig mån och tis så jag kan sitta och sola om vädret tillåter.

Nej nu kommer snart mina kära dagbarn så då ska jag umgås men dom . Kram



Längtar efter att få bada och sola här men det är ju några månader till.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du den där poolen hade man inte sagt nej till!

2010-04-28 @ 09:12:15
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Thalina

Det blev ju riktigt vackert väder i går och varmt är det idag med.Man måste inte hinna med allt på en gång.Ha en fin Valborg kram Thalina

2010-04-30 @ 09:06:24
URL: http:// thalina.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Hejsan! ABC är inte dumt att kunna..FNISS



Härlig bild! Ha en trevlig valborg..Kram

2010-04-30 @ 18:42:49
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0