Måndag!!!!

Ja nu har vi Måndag igen helgerna går så fort tyvärr. Ihelgen så har vi haft svärmor och hennes man här dom kom på fredagen jag hann knappt hem ifrån jobbet så städning fick vara.

Idag är det svärfars dödsdag vi var på kyrkogården i helgen och satte upp en bukett blommor fattar inte att det var ett år sen han gick bort så man ser ju vad tiden rusar iväg.

Härligt väder verkar det bli idag hoppas inte vår gule vän försvinner under dagen det gjorde den ju igår eftermiddag.

Ska iväg om en timme på min sista omgång akupunktur sen måste jag vänta i 3mån innan dom kör igång med en ny omgång och då hoppas jag att min arm är helt bra.

Jobbar idag på lokalen mellan 9:30-17:45 så jag kunde haft en lugn morgon om jag inte skulle ha varit på akupunktur, imorgon så börjar jag 5:45-13:45 så då kan jag komma hem och ta det lungt men behöver ju även städa inför Onsdagen när min dagbarn kommer hit får se om det bli att städa i kväll när jag kommer hem.

Nu har Mikael kunnat laser första omgången på våran uteplats så i helgen måste den bli klar så vi kan få ut våra trädgårdsmöbler. Vi har ju lite att göra med bilen i helgen också det ska tvättas, vaxas och torkas ut så den är ren när Annica och Johan tar över vår kära pärla, jag har tvättat förarsätet än gång men blir nog att tvätta några gånger till innan jag är nöjd.

Var på gymmet i lördags det var så himla skönt att få röra på sig, dom har fått in en ny maskin och den känner jag av, jag sprang 6km på springbandet det är inte ofta jag springer så långt framförallt nu när astman är bara skit känner för att börja med kortisontabletter då blir lungorna på topp men är ju inte så bra att äta kortison jämt.

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag inte kommer försent måste även kolla att cykel finns luft i men ni får ha en underbara dag. Kram Susanne




Längtar så efter en sån här sötnos. Men dröjer länge än.



Önskar er en skön dag hoppas den lyser över er hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Anki

Du får också ha en fin dag här lyser solen och det ser härligt ut! Får nog bli en tripp till havet någonstans!

2010-04-26 @ 07:47:06
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de är härligt att de rullar på de är de... jag är så glad för de... Då är allt slit man gjort värt de liksom. //tess

2010-04-26 @ 09:29:38
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulla

Solen har inte varit på besök hos oss idag, men det har varit varmt och skönt. Jag är glad så länge det inte regnar

2010-04-26 @ 18:37:07
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: soffie

å va härligt att ni har haft sol här har det varit fult hela dagen:(

va fint att gå till kyrkogården, där är det verkligen rofyllt,

kram

2010-04-26 @ 22:04:17
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: my

Hoppas dagen var bra och så även blir idag! Inte mkt sol igår här, och idag regnar det!!!!

2010-04-27 @ 08:56:18
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Margit

Va skönt du får Akupunktur för dina besvär!! Tycker du att det hjälpt dej mycket?

Vilken energi du har.."springa" flera kilometer!! Duktig du är!!!

Kram!!

2010-04-27 @ 18:06:27
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hoppas du haft en fin dag, förstår att du haft mycket att göra.

Vi har haft några riktigt fina vårdagar här nu även om det inte varit så fint just idag. Men hoppas solen och värmen kommer tillbaka snart.

Härligt med gymmet. Hoppas kommaiväg imorgon trots knät. Får ta lite armar och cykla lite iaf.

Kramar i massor fina vän.

2010-04-27 @ 22:08:15
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0