Torsdag kväll!!!

Hej mina vänner. Jag är inte toppform i kväll tycker synd om min man när han kommer hem ska försöka var lugn och snäll mot honom, för det är ju inte han som gjort något det finns andra som gör min förbannad.

Dagen har varit som vanlig inte mycket till dag först sagostund och sen hem lägga småttingarna och laga mat äta och sen snabbt i väg för att lägga schema vilket aldrig blir bra när det är fullt med barn omkringen.

Åter hem igen 3 barn fick jag med mig hem eftersom dom är till kl 17 och jag gick hem vid 16:30 så vi var en stund på tomten barnen åkte sparkcykel och var gör dom det finns 2 men 2 st ska ha samma sparkcykel inte konstigt kanske dom är ju syskon.

Nej jag måste ta och fixa lite kvällsmat är super hungrig, men ha en bra kväll. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: ellan

oj da.. det lät inte så roligt du.. hoppas verkligen att det blir bra efter operationen då.



ja det är godare än vad man tror med grönsaks stavar och egen vitlöks dipp :)



vad ska du hitta på ikväll då?

2009-09-17 @ 19:07:10
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du fick en bra kväll trots att du inte kände dej på topp!

kram

2009-09-17 @ 20:50:25
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0