Onsdag!!!!

Godmorgon!!! Hoppas natten varit bra själv så har min natt inte varit den bästa haft min lille man som hostat hela natten och det är rätt jobbigt. Dagen då först börjar vi med att gå till lekparken där det blir lite frukt för barnen och kaffe till dom vuxna sen går vi hem för att fixa lite mat, förbereder nu på morgonen för det ska bli köttgryta.

Efter att barnen ätit och sovit så ska vi gå till skogen och se om kojan finns kvar det var ett tag sen vi var där. Idag hade vi inte lika kallt som igår morse för då var det bara +4,2 och idag visade temp på +6,3 men det märks att nu har hösten kommit så vinter kommer nog snart usch säger jag hoppas snön får var borta till dec.

Nej nu måste jag sluta för snart ringer det på dörren, vi hörs nog ikväll och jag orkar. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, är det tomten som ringer på dörren?



Haha, förlåt. Var tvungen...

2009-09-16 @ 22:52:50
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Thalina

Ja det känns att det blivit kallare på morgnarna och kvällarna.Men luften känns så ren och frisk.Hösten kan vara vacker.Ha en jättefin dag kram Thalina

2009-09-17 @ 06:17:24
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0