Måndag!!!

Godmorgon min vänner!!!! Dagen då, det börjar som vanligt kan inte sova på morgonen så det är bara att kliva upp. Vädret är mörkt och blåsigt men det brukar det ju vara.

Helgen har varit lugn, i lördags hade vi lite räkfest det var gott.



Vi var 3 som åt räkor Annica tål inte räkor så det blev revbensspjäll till henne.



Dom här ljusen köpte jag i Danmark syns inte på bilden att dom glittrar.

Igår så satte vi ner en massa blomsterlökar så nu hoppas jag få det fint på min tomt under våren, våra lökar hade nog gjort sitt är många år sen vi byt ut dom men nu är det gjort.

Under eftermiddagen så är det dax att åka till sjukhuset och prata med min läkare, hoppas bara jag kan få ett besked om när jag kan få bli op sen måste jag prata med honom om min svällande mage den kan svälla så fruktansvärt mycke och varför gör den det när det är tarmen som är trasig men man vet aldrig om det kan vara något mer.

Nej nu ska jag ta och koka lite lingonsylt det var visst slut i burken och jag vet att min lille vän vill gärna ha lingonsylt. Men ha en bra dag så hoppas jag att jag orkar skriva senare under dag.
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: tess

Tack raring... hoppas nu att du får hjälp när du ska iväg. jag håller tummar och tänker på dig. //tess

2009-09-28 @ 10:30:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: ida

usch.. lider med dig. måste vara hemskt att bara vänta och se vad som ska göras och när.

tänker på dig.

Kram

2009-09-28 @ 15:03:58
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: marma

Har varit ifrån bloggen ett tag men ser att du fortfarande dras med den eländiga magen. Hoppas att du inte behöver vänta så länge till på operation. Håller tummarna för dig

Kramar/marma

2009-09-28 @ 16:10:22
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Thalina

Fina bilder och det såg så gott ut med räkor.Lingonsylt kan man inte vara utan och den godaste är den man gör själv.Hoppas att det går bra hos doktorn.Kram Thalina

2009-09-28 @ 16:57:41
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0