Skratt!!!!

Godkväll!!! ja nu är denna dag över och mörket har redan lagt sig. Idag hade vi fotografering det gick väldigt smidigt och underbara skatt ifrån min 1½ tjej hon skrattade så hon nästan kiknade helt underbar att höra henne hon kan ju vara ganska reserverad annars men inte idag de andra barnen var också så härliga dom sköte sig helt perfekt.

Lekpark blev det på förmiddagen men det blev inte så långvarit vi vuxna frös och våra små barn tyckte det var kallt att tårarna kom ner för deras kinder så det var bara att trava hem igen, hemma igen dax att sova för mina småttingar och jag kunde i lugn och ro börja med maten.

Nu ikväll så har jag kokat jordgubbskräm det är ju så himla gott och då får man längta till sommarn det är allt skönt att tänka tillbaka när nu kyla slagit till.



Ringde till sjukhuset idag och vad får man för svar, jo att det finns inga tider att få inte klokt jag måste allså vänta i 3 veckor innan jag får min undersökning men sköteskan sa att kommer det in återbud så skulle hon ha mig i mina tankar men hon ville inte jag skulle ta vilken läkare som helst, eftersom jag gått så länge så tycket hon jag skulle ha den bästa av kirurgläkare och det vill jag också ingen tråkmåns vill jag inte ha.

Nej nu har ska jag ta och spela lite wii det var ett tag sen sist man jobbar ju så mycket att man inte hinner med annat än jobba sova och äta. Ni får ha en jätte skön kväll. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Pernilla

God Morgon i stugan :)



Kikar in för att önska dig en kanondag!



Kramis

2009-10-15 @ 07:45:35
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack detsamma!

Ha det så kul med wii:et

2009-10-15 @ 18:48:00
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0