Hoppas!!!

Godmorgon alla mina vänner!!! Tisdag vad har denna dag att bjuda på ja det blir väl jobb och sen möte, börjar  kl 8-16:30 kan bli till 17 också beror lite på hur barnen går hem, efter det hem en kortis för kl 18 så ska jag på möte men det ska bara vara till 19 för vi fick inte mer tid för våran chef eftersom vi inte får ha övdertid i våran kommun.

Idag hoppas jag att läkarn ringer mig så jag får någon tid för op för det tar på krafterna att springa på toan. Imorgon så ska en fotograf komma till oss barnen tycker det är så jätte kul att dom ska bli fotograferade det blir nog ett himla tjat innan det är över.

Nu på morgonen stog termometern på +0 grader usch och det ska man ut i det bli att ta fram vinter jackan idag för annars kan man ju inte vara ute på hela dagen när det är så kallt, men det ska ju bli ännu kallare och snart kommer väl snön eller vad tror ni????

Nej nu ska jag göra lite nytta innan det är dax att gå till jobbet, men ni får ha en bra dag och ta på er varma kläder när ni går ut. Kram Susanne



Mikael och jag julen 2006 då var vi hemma hos Annica och Johan, då mådde jag iallafall riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Thalina

Ja usch vad kallt det blivit och frostnätter har vi också men som sagt det är bara att klä sig rätt.Ha det gott kram Thalina

2009-10-13 @ 09:21:32
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa ja hoppas verkligen också att dom ringer idag, annars imorgon..Man vill ju veta nu nu nu liksom..Å ja hoppas att d dessutom blir snart med..Ha en bra dag..Kramar

2009-10-13 @ 09:24:02
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: marma

Ja, ungarna tycker om att bli fotograferade och far- och morföräldrar blir glada att få korten i julklapp, hahaha!

Kramar/marma

2009-10-13 @ 15:40:26
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0