Studiedag!!!

Godmorgon alla mina goa vänner!!! Ja nu är ryggen i gång och hugger den vill tydligen inte att jag sitter här men jag vill!!!

Idag har vi studiedag och vi ska sitta framför dator hela förmiddagen och jobba med PIM inte alls kul men måste ju tyvärr, eftermiddagen ska vi ha lite planering och det är ju mycket roligare.

Imorgon är det dax att åka till sjukhuset, hoppas då få en tid till min nya medicinerin droppet Remicade så jag kan få bli bättre är nu uppe i ett skov igen och det är fruktansvärt jobbigt. Jag hade ju en lung period men den varade inte länge.

Dagen skulle bestå av lite sol tror vi på dettta men det är väl bara för jag ska sitta inne. Nej nu ska måste jag göra mig iordning så jag hinner vill inte komma försent ska träffa mina kollegor utanför datasalen. Ha en jätte bra dag mina vänner. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: annica

God morgon!

Vore väl typiskt med fint väder när ni ska sitta inne hela dagen..

Ja vi ses imorrn, kommer väl kanske till lunch om det går bra?

Kram

2009-11-18 @ 07:45:04
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Tror du att det kan finnas möjlighet för Johan att kunna äta ngt när han kommer? han slutar nämligen 14:20 och kommer då direkt..

Syns imorrn.

Kram

2009-11-18 @ 20:09:19
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0