Sjukhuset!!!

Godmorgon!!! Idag är det dax för mitt sjukhusbesök hoppas då få en tid för mitt remicade. Fick lite sovmorgon idag det är ju alltid skönt att slippa stessa på morgonen.

Som vanligt bär det iväg till sagostund. Igår hade vi ju studiedag vi satt framför dator från 8-12 sen blev det lunch och efter det hade vi planering men man var ganska tom i huvudet efter att sutttit vid dator så länge men måste man så går det.

Hoppas dagen bjuder på lite sol, igår fick man bara se solen några minuter men annars var det bara regn och det är ju inte så roligt vi får hoppas på lite bättre väder idag. 

Nej nu vill jag hinna med att läsa lite blogg också innan mina gossiga barn ramlar in. Ha en skön dag. kram Susanne 

Kommentarer
Postat av: Thalina

Hoppas att det gått bra med sjukhusbesöket.Här är det också grått men ska bli fint till helgen.Kram Thalina

2009-11-19 @ 14:50:01
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: annica

Nej nej, det räckte allt. Vi fick ju mat å så oxå ju..Å så mkt jobb är det ju inte med barnen, de är så snälla så=)

Kram

2009-11-19 @ 20:40:01
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

hej!

Fick du ngt datum för Remicade,måste få reda på när det är för då ska jag sitta och hålla tummarna för dig. :)

Det blev ingen träning för mig i måndags eftersom jag mådde dåligt då men imorgon ska jag iaf iväg. Tjohoo

Kramar och godnatt.

2009-11-19 @ 20:51:53
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0